Eyecandy 7th anniversary party 2014.Jan.25


Eyecandy pole dance studio’s 7th anniversary had finished.
I played VJ for eyecandy pole dance school’s 7th anniversary party at christon cafe Tokyo.
10 years ago, I had worked at the same group’s small restaurant.At that days,I was just a part time  chef in the small restaurant. I couldn’t image at all about my current life. To compared with past days,  I prefer my current life style because now I can decide my schedule by myself.
キリシタンカフェで、Eyecandy ポールダンススタジオの7周年パーティーでした。
10年前、自分はキリシタンカフェと同じユージーグローイング系列の宮元ムナシの厨房でバイトをしていました。その頃は、照明もVJもまったく縁がなく、夜な夜なベースを練習してはライブの事だけを考えて生活していました。まさか10年後にキリシタンカフェで自分がVJをしているなんて当時はまったく思っていませんでした。当時と比べて今本当に幸せだと思うのは、今は、自分のスケジュールを自分で決めれる事です。もう、シフトに悩む事も、誰かの機嫌をとる必要もない。手に職を 持つ事のありがたみを実感した日でもありました。


No comments

Powered by Blogger.